Thursday, October 2, 2014

Mohon Maaf dan Terima Kasih

Hari ini hari Khamis (2 Oktober 2014). Hari ini saya agak free. Meeting tiada dan kuliah juga tiada, cuma ada beberapa pertemuan pendek dengan pelajar Sarjana dan rakan-rakan pensyarah. Masa yang terluang ini saya ambil untuk melihat blog ini. Sudah lama saya tidak menjengah ke sini, walaupun sepatutnya saya ke laman ini setiap hari atau sekurang-kurangnya setiap bulan. Minta maaf kepada para pembaca yang meninggalkan komen, tetapi komen itu berlalu begitu saja tanpa sempat dibalas. Dan terima kasih diucapkan kepada para pembaca yang setia, juga kepada para pengunjung yang menjadikan topik-topik yang tertera  di sini sebagai tajuk forum dan perbincangan mereka. Minta maaf dan terima kasih sekali lagi. Insya Allah saya akan lebih kerap menjengah ke sini.

No comments: